1. november 2013

PMN 2 års dag!!


Hei!!


 ProMarkerNorge feirer 2 års dag og vi i DT teamet 
har laget mange flotte kreasjoner. Bare se her
Bursdager skal feires og jeg har laget en TAG, en gavepose og pyntet et lys. 
Så her kommer det et bildedryss♥

Her ses alt samlet:




♥ ♥ ♥

Her ses bilder av TAG'n:


På forsiden av TAG'n har jeg valgt å bruke vakre Mimosa 
fra den siste julekolleksjonen til Bildmålarna sammen med 
stempler fra Ett Trykk og Kort og Godt.


Her er baksiden, hvor jeg har brukt et flott julestempel fra Ett Trykk.


Her ses et nærbilder av vakre Mimosa på gaveposen:




Baksiden:


Tutorialen på gaveposen fant jeg hos superflinke Wenche. ♥ Den finner du her. ♥

♥ ♥ ♥

Her ses et nærbilde av Mimosa på gaveposen:



Her ses et nærbilde av vakre Mimosa på gaveposen:



Og her ses et nærbilde av vakre Mimosa på kubbelyset





Farger jeg har brukt:
Hud: Nutmeg, Dusky Pink, Oatmeal, Blush. Kinn: Cocktail Pink og Pale Pink.
Hår: Chestnut, Raw Sienna, Mustard, Buttercup, Vanilla.
Røde detaljer: Warm Grey 5, 4, T-R414 (tria), Shale, Burgundy, Crimson, Poppy, Red Rooster.
Kjole: Warm Grey 5, 4, Midnight Blue, Capri Blue, Denim Blue.
Grønne detaljer: Warm Grey 5, 4, Marsh Green, Soft Kahki.
Skygge rundt motivet: Warm Grey 2, 1, Blender.
Bakke: Svart, Warm Grey 5, 4, 3, 2, 1, Blender.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du besøker meg på bloggen min! Det setter jeg veldig pris på!

Thank you for the visit at my blog!

Stine